De 8 stappen...

1.       Luisteren
Daar begint het mee. Weet u wat u wilt? Of moeten we u helpen met keuzes te maken? Wat is de werkelijke vraagstelling? Dit doen we tijdens een vrijblijvend intakegesprek.
2.       Vragen
Vragen, veel vragen! Omdat we een optimaal beeld willen hebben voordat we als een chef-kok het menu gaan samenstellen.
3.       Definiëren
Dat doen we in een definitiedocument, met daarin alle uitgangspunten en de beoogde beeldvorming. Wat er gaat gebeuren, met welke planning en tegen welke begroting. SMART en concreet.
4.       Creëren
Na de eerste drie stappen gaan we naar de basis van de uitwerking. Wat gaat het worden en wat worden de creatieve uitgangspunten? We nemen u mee in alle mogelijke opties en begeleiden u in de eindselectie binnen dit proces.
5.       Produceren
Het productieteam wordt samengesteld en gebriefd op taken, planning en de uiteindelijke doelstellingen.
6.       Realiseren
Het moment dat we niets maar aan het toeval overlaten. Als een treinreis over meerdere stations en wissels. Van A naar B, met soms aankoppeling van enkele wagons. Maar wel volgens het spoorboekje.
7.       Opleveren
Het resultaat is dan zichtbaar en nog een klein beetje bij te schaven. En wordt binnen de planning opgeleverd aan de klant.
8.       Evalueren
Hoe is de productie ontvangen bij uw doelgroep, of in uw eigen organisatie? Zijn uw doelstellingen als opdrachtgever behaald? En mogen we de productie toevoegen aan onze cases?